Grąžinimas
Kokybiškų prekių grąžinimas
Jūs galite grąžinti prekes per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos.
Grąžinimo tvarka:
1. Susisiekite su mumis el. paštu: info@madisto.lt nurodydami šią informaciją: vardas, pavardė, užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data, sąskaita pinigų grąžinimui.
2. Grąžinkite prekę į DPD paštomatą adresu: Kalvarijų g. 151, 08221 Vilnius arba į madisto.lt biurą per kurjerių tarnybą. Šios išlaidos nėra padengiamos.
Jei prekė(-s) nėra grąžinamos per 30d. nuo susisiekimo el.paštu dėl pageidaujamo grąžinimo, prekės atgal nebepriimamos.
3. Atkeliavus prekei mes su Jumis susisieksime el.paštu arba telefonu.
4. Jei prekė atitinka visas žemiau nurodytas sąlygas, pinigų grąžinimas už prekę (pristatymo išlaidos nėra grąžinamos) bus atliktas į Jūsų nurodytą banko sąskaitą per 14 kalendorinių dienų. Prekė turi atitikti šias sąlygas:
- būti originalioje pakuotėje;
- nenaudota ir nesugadinta (negali turėti pašalinių kvapų, dėmių ar kitų pažeidimų);
- turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
- turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta;
- būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą;
Pinigai už dovanų čekius nėra grąžinami.
Dydžio keitimas
Per 14 dienų nuo užsakymo gavimo dienos, galite pakeisti įsigytą Prekę į tą pačią kito dydžio prekę.
Dydžio keitimo tvarka:
1. Susisiekite su mumis el. paštu: info@madisto.lt nurodydami šią informaciją: vardas, pavardė, užsakymo numeris, data, prekė, dydis į kurį norite pakeisti, kaina, pristatymo data.2. Sulaukite patvirtinimo ar yra galimybė pasikeisti prekę į norimą dydį.3. Grąžinkite prekę į DPD paštomatą adresu: Kalvarijų g. 151, 08221 Vilnius arba į madisto.lt biurą per kurjerių tarnybą. Šios išlaidos nėra padengiamos.3. Atkeliavus prekei mes su Jumis susisieksime el.paštu arba telefonu. 4. Jei prekė atitinka visas žemiau nurodytas sąlygas, išsiųsime Jums pasirinktą prekės dydį. Prekė turi atitikti šias sąlygas:
- būti originalioje pakuotėje;
- nenaudota ir nesugadinta (negali turėti pašalinių kvapų, dėmių ar kitų pažeidimų);
- turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
- turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta;
- būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą;
Prekės grąžinimo bei siuntimo išlaidas kompensuoja pirkėjas.